Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

wtorek, 13 listopada 2012

niespodziewanka

Raniutko wzielam w lapki ciepla kawunie i zasiadlam wygodnie. Wlaczylam komputer i otworzylam bloga. A tu ....... ku mojemu wielkiemu zdziwieniu.... niespodziewanka. Dostalam wyroznienie od Porcelinki !!!! Czytam raz i drugi.... Oczy przecieram ze zdumienia i zastanawiam sie czy ja na pewno juz wstalam. Alez tak. Nie mam w zasiegu wzroku malych butkow i kolorowych kurtek, wiec dzieci juz poszly do przedszkola. To juz nie jest sen.

TADAM !!!!!!   


Przyznam szczerze, ze nie spodziewalam sie takiego obrotu spraw w ciagu zaledwie tygodnia istnienia          w sieci. I choc wiem ze wyroznienia dotycza nowych blogow, to i tak jestem zszokowana, ze dotknelo          to nawet mnie. 
Zanim ode mnie wyroznienia pojda dalej, minie troszke czasu, bo nawet chyba jeszcze nie przegladnelam dokladnie 11 blogow, tym bardziej wzglednie nowych. Ale mam nadzieje ze uda mi sie jakos poskladac       do kupy i zorganizowac czas na zaglebienie sie w sieci :)
Tymczasem postaram sie odpowiedziec na pytania, jakie przygotowala Paulina. Oto i one:


1. Osoba, którą podziwiasz, dlaczego? Jest ich kilka - to osoby niepelnosprawne, glownie bez konczyn gornych, ktorym wiele rzeczy wychodzi lepiej stopami niz mi zdrowymi dlonmi
2. Przezwisko z dzieciństwa, szkoły, skąd się wzięła? Ruda wiewiora, nie wiem czemu i skad sie wzielo, ale sie przyjelo
3. Ulubiony smak herbaty? Jablko z cynamonem i wanilia
4. Filiżanka czy kubek? Kubek
5. Ulubiona przyprawa? cynamon
6. W którym miejscu na ziemi byś zamieszkała, gdyby nie było żadnych ograniczeń? Marzy mi sie domek w Tyrolu
7. Co Cię przeraża? mysli o wlasnej starosci i samotnosci
8. Co najlepiej poprawia humor? stworzenie czegos pieknego
9. Co Cię irytuje? padajacy deszcz zaraz po tym, jak umyje okna
10. Co pięknego - jakiś widok, przedmiot, chwila, które widziałaś, przeżyłaś ostatnio. Radosne dzieciaki z usmiechem wpadajace do domu z przedszkola i rzucajace sie na szyje.
11. Czego chciałabyś się nauczyć? szydelkowania
 
Teraz pedze przygotowac obiad i troszke posprzatac domek. Pozniej tu zagladne i pomysle co dalej zrobic, zeby wyroznienie poscic w swiat. 

1 komentarz:

  1. Ha ha rozbawił mnie Twój post, to zaskoczenie, cieszę się, że wyróżnienie wręczyłam właśnie Tobie:)

    OdpowiedzUsuń