Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

sobota, 2 listopada 2013

trio decoupage

Dzis na szybko troche fotek, bardzo malo slow.
Milego ogladania i cudownego weekendu Wam zycze :)
Rzecz jasna przypominam o moim candy - na lewym pasku znajdziecie foto z odsylaczem. Cos mi szwankuje i nie moge wstawic chwilowo linka bezposrednio w poscie.
















6 komentarzy:

  1. Cudne, najbardziej podobają mi się butelki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudeńka - jak zawsze :-)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie po wyróżnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko piękne , Podoba mi się bardzo:))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Butelki skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No kochana cudnie wystroiłaś te przedmioty,butelki są piękne,a jak wiesz od niedawna też lubię je sobie przetwarzać .Buziaki i czekam na Twoje kolejne pomysły ,bo bardzo je lubię .:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, przepiękny zestaw! Butelki mnie powaliły! Super! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń