Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

wtorek, 30 kwietnia 2013

CANDY MAJOWKOWE u IRIS - ZAPRASZAM

Z racji wygranego niedawno candy u Iliany, wygranego konkursu w centrum rekodziela a takze, lub szczegolnie dlatego, ze przed nami MAJOWKA, oglaszam moje pierwsze 

CANDY MAJóWKOWE !!!!


A teraz rece do gory i spiewamy razem: Nie moge ci wiele dac, bo sam niewiele mam ......  :)

Tak tak, wlasnie, ja taka biedna myszka jestem, ale dziele sie tym, co mam. Do wyboru jest zestaw galeriowych  papierow vintage (i kilka innych) lub zestaw serwetek do decoupage. Osobiscie stosuje wszystko zamiennie. Z serwetek robie papier do scrapa, a papierow uzywam do decou, oczywiscie z pomoca medium do transferu Lefranc&Bourgeois.
Zeby nie bylo, ze tak skromnie u mnie, do czasu losowania wymysle jeszcze jakies wkladki :)
Tymczasem do zestawu dolaczam plyte malzonka mego umuzykalnionego, na szczescie bez jego glosu. A czemu bez??? Otoz dlatego, ze jest to instrumentalny rock progresywny. 
TUTAJ  mozna posluchac kawalkow z plyty.  
Na zgloszenia do zabawy czekam do 30 czerwca, do godziny 23:59




Zasady candy sa nastepujace:

1. Tworzymy krotki post z podlinkowanym banerem do mojego bloga (W ten sposob wiecej ludzikow do mnie trafi)

2. Zajmujemy miejsce w obserwatorni. Milo mi bedzie jezeli nie tylko na czas trwania candy

3. Pod postem wpisujemy komentarz z checia wziecia udzialu w zabawie

4. OBOWIAZKOWO nalezy podac, ktory zestaw Cie interesuje. Wystarczy wpicac S lub D 

Po spelnieniu powyzszych punktow czekamy cierpliwie do losowania, ktorego dokonam 1 lipca. U mnie majowka trwa dlugo :)


Male zblizenie na cukieraski:










Jezeli do zabawy zglosi sie mniej niz 20 osob, candy zostanie odwolane. Dla 50. i jak dobrze pojdzie do 100. obserwatora przewiduje jakies tajemnicze niespodzianki i oczywiscie plytke.
Pozdrawiam cieplutko wieczorowa pora i zycze milej zabawy. 

31 komentarzy:

  1. To ja chętnie wezmę udział! Fajnie byłoby wygrać u Ciebie ;P Chociaż zdaję sobie sprawę, że takie rzeczy się raczej nie zdarzają... ;)
    Jestem obserwatorem i dodałam banerek na bloga. Mam go w ostatniej notce oraz w prawym pasku bocznym. I oczywiście prosiłabym (jeśli już jakimś cudem uda mi się wygrać) o zestaw scrapbookingowy.
    Pozdrawiam i czekam na relację z otworzenia paczki ode mnie :)
    Udanej majówki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chętnie wystawię post z banerkiem, a udział wezmę może następnym razem?! Choć te obrazki są bardzo kuszące, ajajaj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafiłam, jak to zwykle bywa, przypadkiem w to miejsce ale zostaję, ponieważ mi się tu podoba.Będę częstym gościem, jeśli mogę:) W zabawie chętnie wezmę udział:) Z przyjemnością bym przygarnęła zestaw D. Banerek dodaję u siebie na blogu:http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Post, również zaraz utworzę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkomponuję się w kolejkę i melduję, że reklamuję tutaj:http://epokapapierowa.blogspot.com/2013/05/sodkosci-do-upolowania-u.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, skleroza - zestaw scrapkowy poproszę w razie czego.

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się piszę :) a co :) nogi mam zdrowe, mogę postać :) W "S" już mało którą wchodzę, ale tym razem to ona podbiła moje serce i to o nią będę walczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To ja się z chęcią zapiszę, skoro zapraszasz i kusisz słodkościami ;) Wybieram zestaw S! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja przegapiłam sprawę,bo zazwyczaj nie biorę udziału w candy,ze względów wiadomych,nie mieszkam w Polsce.Zapisuję się i wybieram zestaw S.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też sie dopisuję-wybieram serweteczki

    OdpowiedzUsuń
  10. zapisuję się i wybieram zestaw do decupage, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie wezmę udział w zabawie. Wybieram zestaw S.
    Pozdrawiam
    Post: http://handmade-decoupage-pasja.blogspot.com/2013/05/candy-majowkowe-u-iris.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ogromną przyjemnością zapisuję się do zabawy,
    zdecydowana na zestaw S.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. chętnie wezmę udział w zabawie. Wybieram zestaw S. obserwuję i pozdrawiam słonecznie:) Ania

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się w kolejce i wybieram zestaw D:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z przyjemnością wezmę udział:)Wybieram zestaw D :)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. to ja tez się zapisuje:) i wybieram zestaw D

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne nagrody przygotowałaś:) Z przyjemnością dołączę do zabawy:)
    Wybieram zestaw S:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja się przyłączę do zabawy , zestaw S bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to ja się ustawiam ;) będzie brakowało już tylko jednej osoby ;) Zgłaszam się na zestaw S :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne te twoje cukiereczki. I ja chętnie się na nie skuszę. Banerek na moim blogu. A z ochotą ustawiam się w kolejce po zestaw D. :)
    Pozdrawiam gorąco w te deszczowe dni. :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Rozpoczynam następną 20-tkę. Jestem chętna na zestaw "S".
    Serdecznie pozdrawiam:

    OdpowiedzUsuń
  22. Włączamy się do zabawy, wybieramy zestaw S

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    niewyspanajola.blogspot.com


    zestaw D :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O! Jak takie cukieraski do zgarniecia, to ja z checia sie przylacze :) Pozdrawiam eda www.dodeco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Gapa ze mnie, zestaw serwetkowy poprosze :)

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Informację o zabawie umieściłam na pasku bocznym.

    Wybieram zestaw "S".

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam się:)
    zestaw S wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Z przyjemnością zgłaszam się do zabawy słuchając rewelacyjnych kawałków z płyty - uwielbiam rocka progresywnego:) Jeśli szczęście uśmiechnie sie właśnie do mnie to poprosze o zestaw D i oczywiście cudowną płytkę:) Pozdrawiam i zapraszam do mojej zabawy na blogu:)
    http://fantazyjneupominki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tutaj zamieściłąm odddzielny post o Candy: http://fantazyjneupominki.blogspot.com/2013/06/candy-u-iris.html

      Usuń
  29. Very nice gift, hope for the best.ű
    I would like D.
    hugs
    Gerda

    OdpowiedzUsuń
  30. Staję na końcu kolejki. Pozdrawiam, zestaw S poproszę

    OdpowiedzUsuń