Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, nie zezwalam na ich kopiowanie, umieszczanie na innych blogach czy gdziekolwiek bez mojej wiedzy . Nie kradnę i nie chciałabym być okradana. Jeżeli wzoruję się na pracy innej osoby, poinformuję osobę zainteresowana i oznaczę ją pod zdjęciem.

środa, 23 października 2013

100. czyli candy u Iris

Tak tak. To juz moj setny post na blogu. Jestem z Wami od 4. listopada 2012 roku, czyli niemal rok. 
W tym czasie odwiedziliscie mnie 7650 razy, pozostawiajac po sobie slady w postaci milych i motywujacych do dzialania 408 komentarzy. Miniony rok to okres bardzo tworczej pracy, podczas ktorej moglam doskonalic swoje umiejetnosci i uczyc sie nowych technik. 
To dzieki Wam i Waszym blogom, ktore sa ogromna studnia inspiracji udalo mi sie dotrzec do miejsca, w ktorym obecnie jestem. To dzieki Wam i dla Was tworze tego bloga i dzieki Wam moje poczynania nie sa jedynie checia realizacji wlasnych zachcianek, ktorych efekty laduja w szufladzie. I to wlasnie dla Was przygotowalam handmejdowe candy w ramach wielkiego DZIEKI !!!
Takich szyciowych po-tworow chyba jeszcze u mnie nie bylo, pora wiec zaczac tworzyc cos w tym temacie. Krawcowej moze i ze mnie wielkiej nie bedzie (choc w swoim zyciu nawet uszylam sobie dwie kiecki na wesele kuzynki) ale jakos nawet mi to idzie. Coz.... takie jest szycie. 
Nie sa to moze jakies wielkie rewelacje, ale ponoc darowanemu koniowi sie w zeby nie patrzy :) Staralam sie jak moglam, nie raz moje palce odczuly mocno bliskie spotkania z igla, mam wiec nadzieje ze ktos sie skusi na te moje po-twory. 

Panie i Panowie, chlopcy i dziewczeta !!!
Przed Wami swiateczne zawieszki  wprost spod mojej igly. 



 Jak widac w sklad kompletu wchodzi choineczka, serducho z dziergana na szydelku rozyczka, dwie gwiazdki w mroznym klimacie i bucik krolowej sniegu oraz szydelkowe kordonkowe dziergane przeze mnie po raz pierwszy sniezynki. Ale to nie wszytko. Pozostala czesc prezentu bedzie niespodzianka. Poniewaz paczka do zwyciezcy dojdzie w okolicach 6. grudnia, bedzie to wiec prezent od Mikolaja. A jak wiadomo, Mikolaj przynosi nie tylko to co bysmy chcieli :)

Zasady candy sa nastepujace:
  • zostan obserwatorem mojego bloga jezeli jeszcze nim nie jestes. Mozesz takze polubic moj profil na facebook, tam rowniez wylosuje jedna niespodziewanke
  • pozostaw komentarz pod tym postem z checia wziecia udzialu w zabawie
  • dodaj podlinkowany banerek na pasku bocznym bloga lub napisz o nim osobna notke
  • odpowiedz na pytanie, skad wzial sie moj przydomek Mariwon (Iris jest od zawsze artystyczny, bo lata temu wszystkie moje prace byly z irysami)
  • Zagladnij do mnie 30 listopada i sprawdz czy to Ty dostaniesz w tym roku prezent od Mikolaja.
                                                           HO HO HO !!!

10 listopada 2013 - DOKLADKA DO CANDY !!!

lapki kuchenne + ocieplacz na kubek


zawieszka 2 in 1



Zycze wszystkim dobrej zabawy !!!! Buziam Was mocno i zmykam pracowac dalej :)

A.... no i ten..... NIECH MOC BEDZIE Z WAMI !!! 
aj, ponioslo mnie

29 komentarzy:

  1. Kurde! Pierwsza jestem - to nie wróży za dobrze :-))) Ale nic to! Wszystkiego naj, naj, naj na następne 10000000000 postów, weny nieskończonej i energii niespożytej :-))) Świetne cukierasy przygotowałaś Kochana! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. A! Jeszcze odpowiedź na pytanie... no nie wiem sama - kojarzy mi się z połączeniem imin Marta i Iwona? :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. A czemu ja przeoczyłam ten post?!
    Jasne,że się zapisuję,chciaz właściwie tego nie robię,bo nie chcę narażac kogoś na koszty wysyłki.Tobie chyba wszystko jedno,czy wyślesz do Polski czy do Irlandii:)
    Kurcze piszę tak,jakbym juz wygrała;))A może mi sie poszczęści;)
    Jak widzę zeszłoroczny rok był obfity w nowe blogi;)U mnie 27 listopada minie roczek;)
    Co do przydomka to nie mam zielonego pojęcia;(Może faktycznie połączenie imion... ja stawiam na Marię i Iwonę;))
    Tak czy siak,fajnie,ze jesteś;)
    Banerek wstawię jutro;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem u Ciebie poraz pierwszy ale chętnie zostanę na dłużej i przy okazji zapiszę się na cukierasy. U mnie też niedługo minie roczek w blogowym świecie (23 listopada). Co do odpowiedzi na pytanie to tak samo jak Ilonce Mariwon kojarzy mi się z imionami Maria i Iwona. Fajnie by było jakby mi się poszczęściło bo akurat 30 listopada mam urodziny :) Banerek znajdziesz na http://muraskasienudzi.blogspot.com/ Serdecznie zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapsiuję się n aTwoje cukieraski. U mnie też roczek stuknie niebawem. Co do odpowiedzi na pytanie to może pierwsze litery imienia i nazwiska albo nazwiska i imienia? W sumie może to być wszystko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jestem ,zapisuję się z miłą chęcią chociaż często nie biorę udziału w takich zabawach bo szczęscia raczej brakuje mi w losowaniach Ale kusisz takimi fajnymi niespodziankami,tym bardziej że ja jestem z tych co nie szyją więc się dopisuję do kolejki i trzymam kciuki za wszystkich i za siebie:)
    A jeśli chodzi o pytanie to pierwsza to od imienia Marta oraz Twojego drugiego imienia Iwona ,ale też może być po babce,matce czy córce to drugie imię ,nie wiem tak sobie zgaduję .

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję setki i pierwszego roczku:) Śliczne prezenciki przygotowałaś, więc ja z ochota stanę w kolejce po te cukierasy:)
    A skąd Ci taki przydomek?..... hmmmm.. któż to zgadnie? Może koleżanki poprzedniczki maja rację może od imion, a może od nazwiska i imienia? a może to marudna Iwona?:D sorki taki żarcik:D

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem 80tym obserwatorem tego blogu:) A teraz od początku: Witaj, pierwszy raz tu trafiłam z blogu Ilony :) i cieszę się. podoba mi się tu. Zapisuje się do kolejki w zabawie . Polubiłam już na fb,
    Odpowiedź na moje pytanie -hmmm, najpierw pomyślałam, że pierwsze to skrót imienia męża a drugie Twoje: Iwona, ale chyba raczej Marcowa Iwona, miesiąc Twoich urodzin:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne te Twoje prace ze az zazdroszcze.Chora jestem jak ogladam .cukierasy slodziutkie to ustawie sie w kolejke moze sie poszczesci.
    Marzena
    marzenacegielka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze nie wiem jak to się stało ,że to przegapiłam. W każdym razie zgłaszam się! Dodaje banerek i licze ,że mi się poszczęści.
    Przy okazji zapraszam na Candy do siebie :)
    Pozdrawiam Oliwka

    OdpowiedzUsuń
  11. chętnie staję w kolejce po te zawieszki śliczne , a przydomek pewnie od imion Marta to rozszyfrowałam po e-mailu i Iwona na drugie

    OdpowiedzUsuń
  12. chętnie się zapisze na takie śliczności nitkapanipee.blogspot.com obserwuję i pozdrawiam Edyta PEE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odp. na pytanie mar=Marta iwon=Iwona razem Mariwon :) przydomek ten wziął się od połączenia tych dwóch imion ;)

      Usuń
  13. Z przyjemnością i ja spróbuję szczęścia :) Wydaje mi się, że przydomek ten składa się z początkowych sylab Twoich imion: Marta i Iwona. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne podarki! dołączam do listy mających nadzieję na te łakocie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Biorę udział
    http://fabulous-christmas.blogspot.com/
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marta, Iwona... Sama nie wiem, które imię ładniejsze, Ty też pewnie nie moglas tego roztrząsnąć, stąd taki nick :) gratuluję tylu postów! banerek na gatki-szmatki.blogspot.com, obserwuje Łucka

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się przyłączę do zabawy :) I zostanę tu na dłużej :) Tym bardziej mi miło bo moje szkraby są z tych samych roczników co Twoje i też mam chłopca i dziewczynkę :) Mariwon - powtórzę i też stwierdzam że Marta + Iwona :)
    Banner na http://bloggratisy.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zapraszam na nowy blog z rozdaniami.
    możesz dodać również swój konkurs ;)
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Banerek dodany, blog obserwowany :-D A jeśli chodzi o Mariwon to nie będę oryginalna i powtórzę za poprzedniczkami że to kombinacja imion Marta i Iwona. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja twierdzę, że to Maria i Iwona i staje w kolejce po bajeczne prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  21. ustawiam się i ja w kolejce :-)
    może to nowy przydomek artystyczny :-)
    info o zabawie na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję do zabawy. Nie będę oryginalna - Maria i Iwona ? :) Lubię zawieszki :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ojjej, zdążyłam jeszcze? cudne zawieszki, fajne candy!
    gratuluję statystyk i ruszam rozejrzeć się, co tu porabiasz :)

    jeśli odpowiedzieć trzeba trafnie, aby wygrać, to też jestem za Marta Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne rzeczy chcesz nam podarować :).

    Z chęcią przyłączę się do zabawy.

    Stawiam na zlepek imion np. Twoich dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  25. 26 yrs old Speech Pathologist Perry Kesey, hailing from Drumheller enjoys watching movies like Stargate and Writing. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a Ferrari 250 SWB Berlinetta. kliknij na ta strone

    OdpowiedzUsuń
  26. 39 Yr Old Executive Secretary Brandtr Cater, Hailing From Shediac Enjoys Watching Movies Like Nömadak TX And Knife Making. Took A Trip To Gusuku Sites And Related Properties Of The Kingdom Of Ryukyu And Drives A Delahaye 135 Competition Court Torpedo Roadster. Wiecej Informacji

    OdpowiedzUsuń
  27. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń